Całodobowa Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta od 1 marca 2024

Szanowni Państwo,
Przekazujemy informację.

Od 1 marca 2024 r. Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta działa całodobowo. Eksperci są do dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, aby jeszcze skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.

Pacjenci mogą skorzystać z pomocy Infolinii o dowolnej porze dnia i nocy. Doświadczeni specjaliści zapewnią najwyższy standard obsługi pacjentów. Przez całą dobę gotowi są niezwłocznie podjąć interwencję w każdej trudnej sprawie, zwłaszcza zagrażającej życiu i zdrowiu pacjentów. Infolinia zapewnia wsparcie w nagłych przypadkach, pomaga rozwiązać problemy związane z opieką zdrowotną oraz udziela informacji na temat praw pacjenta.

Całodobowa infolinia jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu, 800 190 590 zapewniając łatwy i szybki dostęp do pomocy.

Rzecznik Praw Pacjenta, Bartłomiej Chmielowiec: Jestem przekonany, że uruchomienie całodobowej Infolinii to kolejny krok ku poprawie jakości opieki zdrowotnej, zwiększeniu bezpieczeństwa pacjentów oraz dostępności informacji. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do korzystania z naszej wiedzy i doświadczenia.

Wszystkie informacje na temat Infolinii znajdziecie Państwo na stronie Internetowej Rzecznika Praw Pacjenta:

https://gov.pl/web/rpp/telefoniczna-informacja-pacjenta

«   »